Η ALTER EGO A.E. αφουγκραζόμενη τις σύγχρονες απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών της έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο παρεχομένων υπηρεσιών. Ενδεικτικά αναφέρεται η παροχή των κατωτέρω υπηρεσιών:
-
Υποδοχή εταιριών (Reception)
-
Facilities Management / office management
-
Διανομή ταχυδρομείου
-
Τραπεζοκομία
-
Μεταφορά
-
Διαχείριση & αρχειοθέτηση εγγράφων
-
Προσωρινή αντικατάσταση υπάλληλων
-
Διάθεση εργατικού προσωπικού με τη μορφή προσωρινής απασχόλησης (part time)
-
Corporate Wellbeing fitness (οργάνωση και λειτουργία εταιρικού γυμναστηρίου, εκτίμηση φυσικής κατάστασης, εκδηλώσεις-δραστηριότητες “team building”, οργάνωση εταιρικών ομάδων άθλησης, διοργάνωση αγώνων, εκγύμναση – φυσική κατάσταση εργαζομένων)
-
Διαχείριση στόλου αυτοκινήτων